2016. szeptember 29., csütörtök


Ma van a Népmese napja! – megjelent a Mesélj nekem minden este!


A nagysikerű Mesélj nekem-sorozat legszebb meséiből született meg ez a remek antológia, hogy valóban legyen miből mesélnünk gyerekeinknek esténként.
43 ismert, és kevésbé ismert gyönyörű mese, amit Szalma Edit, Kállay-Nagy Kriszta és Kiss István szép illusztráció tesznek teljessé.


Mesélj nekem minden este

MESÉLJ NEKEM!
- hallatszik minden este a gyerekszobából. A közös mesélés, az összebújás, az együtt átélt izgalmas történetek meghitt, emlékezetes időtöltést jelentenek gyereknek, felnőttnek egyaránt. Ehhez a közös kalandhoz szeretnénk segítséget kínálni válogatásunkkal, melyben a népszerű Mesélj nekem-sorozatunk legszebb, legkülönlegesebb és legkedveltebb meséit gyűjtöttük egy csokorba. A rest leány és Mátyás király aranyszőrű bárányának története mellett olyan kevésbé ismert mesék is helyet kaptak, mint például a nyelves királykisasszony. 
Mert az igazán jó mesékből sosem lehet kinőni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése